Rewolucyjne podejście NBCUniversal do reklamy

NBCUniversal ogłosiło przełomowe plany w środę, aby wprowadzić nowoczesną technologię generatywnego AI do swoich strategii sprzedaży reklam. Firma dokonała tego ogłoszenia podczas wyczekiwanego z zainteresowaniem wydarzenia One24, które miało na celu zaprezentowanie nowych innowacji reklamodawcom.

W dobie coraz większego skupienia na dostarczaniu bardziej precyzyjnych i ukierunkowanych komunikatów, NBCUniversal ma na celu wykorzystanie technologii AI do ulepszania ukierunkowania publiczności i zwiększenia wydajności reklamodawców. Analizując obszerną ofertę programową i treści cyfrowe z bogatego portfolio, a także wykorzystując swoje dane własne, NBCUniversal stworzy „segmenty publiczności oparte na emocjach zasilane technologią AI”, które umożliwią reklamodawcom efektywne dopasowanie treści do widzów.

W odróżnieniu od tradycyjnych podejść reklamowych, inicjatywa AI NBCUniversal napędza zakupy programatyczne, co usprawnia proces reklamowy poprzez zautomatyzowanie wielu aspektów. Ten ruch stanowi istotny krok, ponieważ zakupy programatyczne zadebiutują podczas zbliżających się Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu tego lata. NBCUniversal nawiązało współpracę z The Trade Desk, aby oferować prywatne rynki oraz dostęp do ofert dla reklamodawców, począwszy od Prób Olimpijskich USA, aż po Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie.

Wprowadzając innowacyjne ulepszenia dla doświadczenia widzów, NBCUniversal wypuszcza także funkcję Virtual Concessions, która pozwala widzom wygodnie zamawiać jedzenie, napoje i inne przedmioty do dostarczenia podczas oglądania na żywo sportów lub filmów. Ponadto oferta Must Shop TV umożliwi sześciu popularnym serialom dostęp do e-commerce, umożliwiając widzom natychmiastowe zakupienie produktów występujących w takich show jak Below Deck, Love Island USA, Southern Charm, Summer House, Top Chef i Winter Hours.

Zdając sobie sprawę z istotności dokładnego pomiaru, NBCUniversal wprowadził inicjatywę One Platform Total Measurement. Ten nowy wysiłek ma na celu uchwycenie widowni na różnych platformach i zawarł strategiczne partnerstwa z VideoAmp, EDO i Kochava dla inicjatyw związanych z pomiarem. Podczas gdy Nielsen nadal pełni rolę głównego zewnętrznego dostawcy danych dotyczących oglądalności, firmy medialne coraz częściej poszukują alternatywnych lub uzupełniających walut, aby lepiej ocenić zaangażowanie i wpływ widowni.

Mark Marshall, Przewodniczący Global Advertising & Partnerships w NBCU, podkreślił potencjał transformacyjny reklamy telewizyjnej w dzisiejszej erze cyfrowej. Stwierdził: „Telewizja dziś to wszechstronny narzędzie do osiągania wyników, dzięki któremu marketerzy mogą uruchamiać, budować i rozwijać swoje marki na każdym ekranie na dużą skalę”. Marshall wyraził entuzjazm dla trwającej innowacji technologicznej, podkreślając zaangażowanie NBCUniversal w napędzanie rozwoju biznesów i wspieranie marketerów o różnych rozmiarach.

FAQ:

The source of the article is from the blog oinegro.com.br

Privacy policy
Contact