Tytuł

Ohio wyposaża edukatorów w nowe narzędzie sztucznej inteligencji

Ohio podejmuje proaktywne podejście do sztucznej inteligencji (AI) w edukacji K-12 poprzez udostępnienie kompleksowego zestawu narzędzi AI dla edukatorów. Opracowany we współpracy z organizacją pozarządową AI Education Project, zestaw narzędzi dostarcza dystryktom szkolnym zasobów potrzebnych do opracowania własnych polityk dotyczących AI, które najlepiej odpowiadają ich społecznościom.

Zamiast sztywnych zasad, zestaw narzędzi zachęca liderów edukacji do identyfikowania wartości i celów specyficznych dla ich dystryktu lub szkoły, które będą kierować rozwojem polityki. Podkreśla również znaczenie uwzględniania prywatności uczniów, bezpieczeństwa danych oraz implikacji etycznych podczas wdrażania AI w salach lekcyjnych. Dodatkowo, zestaw narzędzi wyposaża nauczycieli w zasoby potrzebne do przygotowania uczniów do przyszłej siły roboczej sterowanej przez AI.

Wicegubernator Ohio Jon Husted zainicjował rozwój zestawu narzędzi w odpowiedzi na prośby edukatorów o pomoc w wdrażaniu AI w salach lekcyjnych. Husted nawiązał współpracę z AI Education Project, aby zapewnić, że zestaw narzędzi adresuje wyzwania i możliwości związane z AI w edukacji. Poprzez wzmocnienie edukatorów i podniesienie umiejętności w dziedzinie AI, Ohio dąży do utrzymania swojej pozycji jako lidera w reagowaniu na potencjał AI.

Zestaw narzędzi przedstawia również przykłady z innych stanów, takich jak Kalifornia i Michigan, które skutecznie wdrożyły ramy pracy z AI, z którymi szkoły w Ohio mogą się zapoznać tworząc swoje polityki.

Stephen D. Dackin, dyrektor Ohio Department of Education and Workforce, uważa, że dostarczając szkołom niezbędne zasoby, stan może wspierać przemyślne i odpowiedzialne korzystanie z narzędzi AI. Zestaw narzędzi AI ma na celu wywołanie dyskusji, stworzenie możliwości nauki oraz zapewnienie struktury dla skutecznego wdrożenia AI w klasach i lokalnych społecznościach edukacyjnych Ohio.

Zestaw narzędzi AI Ohio to istotny krok w kierunku wyposażenia edukatorów w narzędzia niezbędne do radzenia sobie z złożonościami AI w edukacji. Poprzez tworzenie przemyślanych polityk i promowanie umiejętności z zakresu AI, Ohio dąży do przyszłości, gdzie uczniowie są przygotowani do sukcesu w świecie sterowanym przez AI.

The source of the article is from the blog macholevante.com

Privacy policy
Contact