Inwestuj w rewolucję obliczeń kwantowych: Trzy akcje, na które warto zwrócić uwagę

Nie przegap okazji, aby stać się częścią rewolucji obliczeń kwantowych. Choć te firmy wciąż pracują nad budową swoich systemów obliczeniowych kwantowych, to ich akcje mają niskie wyceny, co czyni teraz idealnym momentem na inwestycję. Technologia kwantowa ma potencjał, by rewolucjonizować różne branże, od finansów po opiekę zdrowotną, i może prowadzić do przełomowych odkryć, które były wcześniej nie do pomyślenia przy wykorzystaniu klasycznych systemów komputerowych.

Rigetti Computing (RGTI) to firma, która skupia się zarówno na sprzęcie jak i na oprogramowaniu kwantowym, co odróżnia ją od konkurencji. Dzięki swoim usługom w chmurze kwantowej, Rigetti ma na celu poprawę swoich możliwości obliczeniowych kwantowych i ułatwienie dostępu do swoich technologii dla klientów. Firma już wykazała obiecujące wyniki finansowe, z przychodami rosnącymi z 2,8 miliona dolarów do 3,1 miliona dolarów w tym samym okresie w roku 2022. Pozyskała również znaczące kontrakty z Air Force Research Lab i DARPA, co wskazuje na jej rosnącą pozycję w branży obronnej. Analitycy przewidują wzrost przychodów o 40,06% w przyszłym roku, z możliwością osiągnięcia równowagi na poziomie zysków na akcję (EPS) w ciągu roku podatkowego 2027.

D-Wave Quantum (QBTS) wyróżnia się dzięki zastosowaniu technologii wykorzystującej kwantowe wygładzanie, która już jest używana przez firmy i badaczy do konkretnych zadań obliczeniowych o wzmocnionej przez kwanty komputerze. Firma odnotowała znaczny wzrost przychodów i całkowitych zamówień w trzecim kwartale 2023 roku, z rocznym wzrostem odpowiednio o 51% i 53%. Cena akcji QBTS już dynamicznie wzrosła, ale wciąż istnieje potencjał do dalszego wzrostu. Analitycy przewidują wzrost przychodów o 103,80% w roku podatkowym 2025 w porównaniu z rokiem podatkowym 2024, z możliwością osiągnięcia zysku na akcję (GAAP EPS) do roku podatkowego 2027.

Quantum Computing (QUBT) opracowuje rozwiązania sprzętowo-niezależne oprogramowanie, które może działać na różnych rodzajach maszyn kwantowych, umożliwiając się do przyszłego sukcesu. Bilans firmy jest stosunkowo mocny, ze zmniejszonymi zobowiązaniami ogólnymi oraz zwiększonymi aktywami i środkami pieniężnymi. Jeden analityk z Wall Street jest szczególnie optymistycznie nastawiony do QUBT, ustanawiając cenę docelową na poziomie 8,75 dolarów i nadając „silną kupno” rekomendację, co daje możliwość wzrostu o 917,44%.

Inwestowanie w te akcje związane z obliczeniami kwantowymi ma obiecującą przyszłość. W miarę rozwoju i postępu technologicznego w dziedzinie obliczeń kwantowych, te firmy mają potencjał do przynoszenia znaczących zysków dla wczesnych inwestorów. Nie czekaj, zacznij już teraz swoją podróż w rewolucję obliczeń kwantowych.

FAQ:

1. Czym jest rewolucja obliczeń kwantowych?
Rewolucja obliczeń kwantowych odnosi się do postępów i rozwoju technologii kwantowych, które mają potencjał rewolucjonizować różne branże i prowadzić do przełomowych odkryć. Oferuje nowy sposób obliczeń oparty na mechanice kwantowej, który może przewyższać możliwości klasycznych obliczeń w określonych zadaniach.

2. Czym jest Rigetti Computing (RGTI)?
Rigetti Computing to firma koncentrująca się zarówno na sprzęcie, jak i na oprogramowaniu kwantowym. Oferuje usługi kwantowe w chmurze, aby zwiększyć swoje możliwości obliczeniowe kwantowe i uczynić swoje technologie bardziej dostępnymi dla klientów. Rigetti wykazał obiecujące wyniki finansowe i pozyskał znaczące kontrakty, między innymi z Air Force Research Lab i DARPA.

3. Czym jest D-Wave Quantum (QBTS)?
D-Wave Quantum to firma specjalizująca się w technologii wygładzania kwantowego. Technologia ta jest już wykorzystywana przez firmy i badaczy do konkretnych zadań obliczeniowych wzmocnionych przez kwanty. D-Wave Quantum odnotował znaczący wzrost przychodów i zamówień i ma potencjał do dalszego wzrostu.

4. Czym jest Quantum Computing (QUBT)?
Quantum Computing to firma opracowująca sprzętowo-niezależne rozwiązania oprogramowania, które mogą działać na różnych rodzajach maszyn kwantowych. Ma na celu zwiększenie swojej pozycji na rynku obliczeń kwantowych. Jeden analityk z Wall Street ocenił QUBT pozytywnie, ustanawiając wysoką wartość docelową.

5. Jak obiecujące jest inwestowanie w akcje związane z obliczeniami kwantowymi?
Inwestowanie w akcje związane z obliczeniami kwantowymi ma obiecującą przyszłość. W miarę rozwoju i postępu technologicznego w dziedzinie obliczeń kwantowych, te firmy mają potencjał do przynoszenia znaczących zysków dla wczesnych inwestorów.

Kluczowe terminy/jargon:
– Obliczenia kwantowe: Dziedzina informatyki, która wykorzystuje zasady mechaniki kwantowej do wykonywania obliczeń, które są szybsze lub bardziej wydajne niż obliczenia klasyczne.
– Wygładzanie kwantowe: Konkretna technika obliczeniowa kwantowa stosowana do rozwiązywania problemów optymalizacyjnych, polegająca na znalezieniu stanu o najniższej energii układu kwantowego.
– Mechanika kwantowa: Gałąź fizyki, która opisuje zachowanie się materii i energii na najmniejszych skalach.

Sugerowane powiązane linki:
– Rigetti Computing