Nowe wytyczne dotyczące sztucznej inteligencji w edukacji w Karolinie Północnej

W Karolinie Północnej niedawno opublikowano wytyczne określające odpowiednie zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w szkołach. Departament Instrukcji Publicznej Karoliny Północnej stał się czwartym departamentem edukacji stanowym w Stanach Zjednoczonych, który ustanowił te wytyczne, podkreślając znaczenie przygotowania uczniów do ewoluującego krajobrazu technologicznego.

Superintendent Stanu Catherine Truitt wyraziła znaczenie AI w społeczeństwie, twierdząc, że odgrywa ona coraz bardziej prominentną rolę. Truitt podkreśliła konieczność wyposażenia uczniów do stawienia czoła wyzwaniom tej dynamicznie zmieniającej się technologii i zainspirowania ich do zostania innowatorami w informatyce. Uważa ona, że gdy zostanie wykorzystana w sposób przemyślany i odpowiedzialny, AI ma potencjał do rewolucjonizowania uczenia się uczniów i lepszego przygotowania studentów z Karoliny Północnej do przyszłych perspektyw zawodowych.

Wytyczne zalecają włączenie umiejętności czytania ze zrozumieniem AI na wszystkich poziomach nauczania i w różnych dziedzinach programów nauczania, podkreślając zaangażowanie stanu w włączanie AI jako narzędzia do nauki. Aby zapewnić odpowiedzialne wykorzystanie AI, Departament Instrukcji Publicznej Karoliny Północnej współpracował z organizacją edukacyjną ds. AI w celu opracowania ram znanych jako EVERY. Ta struktura zachęca nauczycieli do oceny pierwszego wyniku dostarczonego przez AI, weryfikowania faktów i liczb ze wiarygodnych źródeł, edytowania podpowiedzi w celu promowania myślenia krytycznego, zadawania pytań dodatkowych i poprawy wyników, jeśli będzie to konieczne.

Znaczenie AI na rynku pracy podkreśla również „Raport o Przyszłości Zatrudnienia 2023” Światowego Forum Ekonomicznego. Raport przewiduje, że specjaliści ds. AI i uczenia maszynowego będą najszybciej rozwijającym się zawodem w ciągu najbliższych pięciu lat. Dodatkowo, stwierdza, że 75% firm planuje wdrożenie generatywnej AI do 2027 roku.

Integracja AI w edukację ma na celu przygotowanie uczniów do przyszłości i zapewnienie im niezbędnych umiejętności do odniesienia sukcesu w świecie napędzanym przez technologię. Poprzez przyjęcie odpowiedzialnych praktyk AI, Karolina Północna ma nadzieję zapewnić, że uczniowie są dobrze przygotowani i wyposażeni w nawigację w możliwościach i wyzwaniach stawianych przez postęp AI.

The source of the article is from the blog maltemoney.com.br

Privacy policy
Contact