Kontynuacja testów pojazdów autonomicznych na drogach w Nowym Jorku

Podsumowanie: Zaproponowany budżet przez gubernator Kathy Hochul obejmuje plan przedłużenia terminu testowania pojazdów autonomicznych w stanie Nowy Jork o dwa lata. Jeśli zostanie zatwierdzona, ta przedłużka umożliwi operatorom kontynuowanie testowania swojej technologii do 1 kwietnia 2026 roku, otwierając potencjalne możliwości dla autonomicznych pojazdów obsługujących klientów na nowojorskim rynku.

Stan Nowy Jork podejmuje kroki w celu zapewnienia kontynuacji testów pojazdów autonomicznych na swoich drogach. Zaproponowany budżet gubernatora Kathy Hochul zawiera plan przedłużenia terminu testowania technologii, otwierając drogę dla potencjalnych przyszłych usług autonomicznych w Nowym Jorku.

Obecne upoważnienie do testowania pojazdów autonomicznych na drogach stanowych wygasa 1 kwietnia 2024 roku. Jednak projekt budżetu przedstawiony przez gubernatora Hochul ma na celu przedłużenie tego terminu o dwa lata, umożliwiając operatorom kontynuowanie testów do 1 kwietnia 2026 roku.

To przedłużenie jest pozytywnym sygnałem dla operatorów pojazdów autonomicznych, którzy chcą dalej rozwijać i udoskonalać swoją technologię. Dając więcej czasu na testowanie, stan Nowy Jork daje tym operatorom możliwość poprawy bezpieczeństwa i efektywności autonomicznych pojazdów przed ich wprowadzeniem do użytku publicznego.

Jedną z wiodących firm w tej dziedzinie jest Waymo, spółka-córka Alphabetu. Waymo aktywnie uczestniczy w testach pojazdów autonomicznych i wyraziła zainteresowanie wprowadzeniem swoich usług do Nowego Jorku. Z potencjalnym przedłużeniem terminu testowania, Waymo i inni operatorzy mogą mieć lepszą szansę na wprowadzenie usług autonomicznych pojazdów na zatłoczone ulice miasta.

Choć zaproponowany projekt budżetu oferuje obiecującą przyszłość dla autonomicznych pojazdów w Nowym Jorku, nadal wymaga on zatwierdzenia przez ustawodawców stanowych. Jeśli zostanie przyjęta, ta przedłużka będzie nie tylko wspierać wzrost i rozwój technologii autonomicznych, ale także ułatwić integrację tych pojazdów na drogach w Nowym Jorku, korzystając zarówno z operatorów, jak i potencjalnych klientów w dłuższej perspektywie czasowej.

The source of the article is from the blog coletivometranca.com.br

Privacy policy
Contact