Indiana i Nowojorscy legislatorzy sprzeciwiają się autonomicznym ciężarówkom

Legislatorzy w Indianie i w stanie Nowy Jork proponują ustawodawstwo mające na celu zakazanie używania autonomicznych ciężarówek na ich terenie. Projekty ustaw wymagałyby obecności operatora człowieka w każdym pojazdzie autonomicznym o wadze powyżej 10 000 funtów na drogach Indiany i Nowego Jorku. Senator Pete Harckham, który złożył wniosek o ustawę w Nowym Jorku, uważa, że ta regulacja chroni bezpieczeństwo publiczne oraz stanowiska pracy w branży przewozowej.

Związek zawodowy Teamsters, gorący zwolennik tych projektów ustaw, argumentuje, że regulacje są niezbędne, aby chronić miejsca pracy obecnych kierowców ciężarówek. Tylko w Nowym Jorku związek zauważa, że istnieje 58 300 kierowców ciężarówek i lawet ciężkich. Prezes stowarzyszenia reprezentującego producentów pojazdów autonomicznych i innych osób kwestionuje proponowane zakazy, twierdząc, że autonomiczne ciężarówki i kierowcy ludzcy mogą współpracować, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na przewozy towarów w stanie i wspierać łańcuch dostaw.

Podobne przepisy zostały przyjęte w zeszłym roku w Kalifornii, ale zostały one odrzucone przez gubernatora Gavina Newsoma. W miarę trwania debaty pozostaje do zobaczenia, czy Indiana i Nowy Jork pójdą śladami Kalifornii czy też będą trwać w swojej decyzji o zakazie autonomicznych ciężarówek.

W innych wiadomościach, Nowojorski Urząd Autostrady Thruway przełożył demontaż uszkodzonego wiaduktu na autostradzie Interstate 87. Pas ruchu w kierunku północnym będzie zamknięty na co najmniej 12 godzin, aby bezpiecznie usunąć wiadukt. Zamknięcie to pierwotnie zaplanowane było na poprzedni weekend, ale zostało przełożone z powodu burzy śnieżnej.

Ponadto, Stacja Obsługi Oneida na autostradzie Interstate 90 w Nowym Jorku została niedawno ponownie otwarta po remoncie. Jest to część większego projektu rewitalizacji i modernizacji wszystkich 27 stacji obsługi Thruway, z prywatnym inwestycją w wysokości 450 milionów dolarów.

The source of the article is from the blog kunsthuisoaleer.nl

Privacy policy
Contact