Alibaba TTG wprowadza narzędzia sztucznej inteligencji w celu poprawy interakcji sprzedawca-klient

Jednostka handlowa Alibaba Group Holding, TTG, testuje nowe narzędzia sztucznej inteligencji (SI) na swoich chińskich platformach zakupowych w celu poprawy usług i przyciągnięcia większej liczby klientów. Funkcje SI zostały zaprezentowane podczas „konferencji sprzedawców” TTG w Hangzhou. Jednym z głównych ulepszeń jest unowocześnienie Dianxiaomi, czatbota obsługującego klientów, który teraz będzie korzystać z modeli SI w celu poprawy interakcji sprzedawcy-konsumenta, obsługi przed i po sprzedaży, analizy danych i innych działań sprzedażowych online. Zaktualizowane Dianxiaomi jest obecnie w fazie testów beta z wybraną grupą sprzedawców i będzie dostępne dla wszystkich handlowców od czerwca.

TTG ogłosiło również swoje zobowiązanie do zapewnienia „jakościowych sprzedawców” większej widoczności wśród konsumentów. To obejmuje przedstawianie tych sprzedawców na stronie głównej i w wynikach wyszukiwania, mając na celu zwiększenie ich widoczności i sprzedaży. Wprowadzenie narzędzi SI przez TTG demonstruje wysiłki firmy w celu utrzymania konkurencyjności w obliczu rosnącej konkurencji ze strony JD.com i nowych platform takich jak Pinduoduo i Douyin.

Ten ruch nastąpił krótko po mianowaniu Eddiego Wua Yongminga na nowego dyrektora generalnego TTG oraz awansie sześciu młodych wykonawców na stanowiska kierownicze w firmie. Wcześniej, międzynarodowa platforma hurtowa Alibaba.com wprowadziła również narzędzie SI do automatyzacji operacji z klientami dla swoich handlowców.

Podczas wydarzenia dla sprzedawców, TTG ujawniło wewnętrzne statystyki pokazujące, że sprzedawcy z pięcioma gwiazdkami cieszą się znacznie wyższą stopą ponownych zakupów niż niektóre sklepy trzygwiazdkowe na platformie. Aby dalej poprawić doświadczenie i zaufanie klientów, TTG planuje wprowadzić nowy system oceny dla sklepów internetowych, który będzie obejmował wskaźniki związane z obsługą klienta, takie jak „odrzut żądań zwrotu” i „wskaźnik interwencji platformy”.

TTG z Grupy Alibaba podejmuje znaczące kroki w integracji narzędzi SI w celu poprawy interakcji sprzedawca-klient i zapewnienia większej widoczności dla handlowców. Wysiłki te są kluczowe dla utrzymania konkurencyjnej pozycji w dynamicznie zmieniającym się krajobrazie handlu elektronicznego.

The source of the article is from the blog xn--campiahoy-p6a.es

Privacy policy
Contact