Rządowi urzędnicy i eksperci branżowi omawiają sztuczną inteligencję i uproszczoną dostawę usług

Reprezentanci rządowi i eksperci branżowi niedawno spotkali się, aby omówić wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) do rozwiązywania skarg publicznych oraz uproszczenia dostawy usług. Spotkanie o nazwie „Nowe i przyszłe inicjatywy e-administracji, inicjatywy e-commerce i technologie przyszłości” zostało zorganizowane przez Departament ds. Reform Administracyjnych i Skarg Publicznych (DARPG) jako wysiłek mający na celu promowanie wymiany wiedzy i wdrażania innowacyjnych technologii.

Przedstawiciele czołowych organizacji, takich jak Deloitte, PwC, Primus Partners, KPMG, QCI i EY, wzięli udział w sesji razem z urzędnikami DARPG. Podczas spotkania sekretarz V Srinivas podkreślił rozwój dostarczania usług elektronicznych w całym kraju, wraz ze znacznym wzrostem liczby obowiązkowych usług zgłaszanych. Według raportu NeSDA Way Forward z listopada 2023 r. stany i terytoria związkowe zgłosiły 1574 obowiązkowe usługi elektroniczne, w porównaniu do zaledwie 872 usług w raporcie z 2019 r.

Srinivas podkreślił również przesunięcie w kierunku zjednoczonych portali usług, które zapewniają jedno miejsce dostępu do usług elektronicznych. Kilka stanów już osiągnęło 100% nasycenie dostawy usług poprzez te portale. Sesja obejmowała prezentacje przez specjalistów sektorowych na temat osiągnięć, przyszłego kierunku i technologii przyszłości w dziedzinie e-administracji i e-commerce. Podzielono również studia przypadków dotyczące globalnych najlepszych praktyk.

Po zakończeniu spotkania Srinivas przedstawił dalsze plany, koncentrując się na promocji powszechnej autoryzacji twarzy, wykorzystaniu AI w rozwiązywaniu skarg, inicjatywach e-commerce oraz wzmocnieniu przekazu medialnego w celu rozpowszechniania najlepszych praktyk. Sesja stanowiła platformę do dzielenia się sukcesami, najlepszymi praktykami i wnioskami w dążeniu do reform administracyjnych i transformacji cyfrowej.

To spotkanie rządowych urzędników i ekspertów branżowych dowodzi zobowiązania do wykorzystania sztucznej inteligencji i uproszczonej dostawy usług w celu wzmocnienia zarządzania i poprawy usług publicznych. Z coraz większym naciskiem na postęp technologiczny, staje się jasne, że wprowadzenie nowych technologii będzie odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości e-administracji i e-commerce w Indiach.

The source of the article is from the blog toumai.es

Privacy policy
Contact