Nowy sposób na tworzenie unikalnych ofert produktów na Amazonie

Amazon rewolucjonizuje sposób, w jaki sprzedawcy tworzą oferty produktów na ich platformie, wykorzystując potęgę sztucznej inteligencji (AI). W niedawnym oświadczeniu Amazon ogłosił, że amerykańscy sprzedawcy na ich platformie wkrótce będą mieli możliwość generowania nowych ofert produktów, po prostu podając URL do swoich istniejących stron internetowych skierowanych bezpośrednio do konsumentów.

Nowa funkcja, którą wkrótce wprowadzą, jest częścią ciągłych działań Amazonu mających na celu usprawnienie doświadczenia sprzedaży dla ich partnerów. Mary Beth Westmoreland, wiceprezes Worldwide Selling Partner Experience w Amazonie, zauważyła głęboką zdolność AI generatywnego do uproszczenia procesu tworzenia kompleksowych ofert produktów.

Wprowadzenie AI generatywnego nie jest zupełnie nowością dla Amazonu. Firma wcześniej wprowadziła narzędzia zasilane przez AI, które umożliwiają sprzedawcom przyspieszenie procesu tworzenia ofert produktów. Na przykład sprzedawcy mogą teraz zacząć od zaledwie kilku słów i pozwolić AI wygenerować kompletny opis produktu, tytuł i atrybuty. Co więcej, mogą nawet przesłać obraz, aby AI automatycznie wygenerował niezbędne treści.

W miarę rozwoju ofert AI, ponad 100,000 sprzedawców już skorzystało z tych narzędzi generatywnych AI do wystawienia swoich produktów. Sprzedawcy dostrzegli wartość wykorzystania treści generowanych przez AI, z niemal 80% akceptujących oferty wygenerowane przez AI z minimalnymi modyfikacjami. Jasność, dokładność i detalizacja dostarczana przez treści generowane przez AI poprawiły nie tylko widoczność produktów, ale również zaoszczędziły sprzedawcom cenny czas.

Amazon polega na modelach podstawowych z ich usługi Amazon Web Services Bedrock do opracowywania tych zaawansowanych funkcji AI. Zapewnia to, że sprzedawcy mają dostęp do najnowocześniejszych możliwości AI, umożliwiając im pozostanie konkurencyjnym w krajobrazie e-commerce. Jednak Amazon podkreśla również znaczenie tego, że sprzedawcy powinni przeglądać i edytować treści wygenerowane przez AI, aby dopasować je do swojego konkretnego wizerunku i głosu.

Wdrożenie AI w ofertach produktów stanowi niezwykły krok naprzód dla Amazonu i jego partnerów sprzedaży. Dzięki wykorzystaniu potęgi AI, sprzedawcy mogą zwiększyć widoczność swoich produktów, zoptymalizować proces tworzenia ofert i ostatecznie zwiększyć sprzedaż na platformie Amazon.

FAQ

The source of the article is from the blog yanoticias.es

Privacy policy
Contact