Technologia sztucznej inteligencji w Edukacji: Przyjmowanie Opartuności i Pokonywanie Wyzwań

Szybki rozwój sztucznej inteligencji (AI) wymaga proaktywnego podejścia do edukacji. John FitzGibbon podkreśla znaczenie pozostawania na czele rozwoju AI, aby zapobiec jego całkowitemu dominowaniu. Edukatorzy powinni komunikować wartość przedmiotów takich jak historia, programowanie, ekonomia i teologia dla uczniów, zanim technologia stanie się powszechna. To podejście umożliwia uczniom zrozumienie znaczenia tych dziedzin w świecie coraz bardziej wpływanym przez AI.

Konsekwencje AI dla nauczania, badań i uczenia się na uczelniach były omawiane podczas niedawnej dyskusji panelowej na Wydziale Sztuk i Nauk Morrissey College. W miarę jak AI staje się bardziej powszechne, profesorowie powinni dostosować kryteria oceniania i tworzyć zadania, które nie mogą zostać ukończone wyłącznie przez AI. FitzGibbon sugeruje ocenę uczniów na podstawie ich zdolności do odpowiadania na konkretne pytania swoim zdaniem i głosem, obszary, w których generatywna AI nie radzi sobie.

Asystent profesora informatyki Nam Wook Kim uznaje AI za wartościowe narzędzie do generowania pomysłów w swoim procesie badawczym. Wierzy w organizowanie współpracy między AI a ludzką pomocą, wykorzystując mocne strony obu stron. To pojęcie hybrydowości zgadza się z perspektywą profesora historii Virginii Reinburg, podkreślając symbiotyczną relację między ludźmi a AI.

Jednakże pojawiają się obawy dotyczące wpływu AI na edukację. Kim wyraża swoje obawy dotyczące zwiększonych oczekiwań co do wyników studentów z powodu pomocy narzędzi AI takich jak ChatGPT. Jednak zapewnia również, że prowadzone są badania mające na celu rozwój bezpieczniejszych systemów AI.

Mimo wyzwań, edukatorzy tacy jak Reinburg przyjmują trudności związane z integracją AI. Wykorzystuje AI do kontaktu z uczniami borykającymi się z trudnościami z systemami komputerowymi, podkreślając znaczenie połączenia ludzkiego w procesie uczenia się. Reinburg uważa, że uznawanie i dzielenie się osobistymi trudnościami humanizuje doświadczenie edukacyjne, tworząc środowisko współpracy.

Podsumowując, przyjmowanie okazji, jakie niesie ze sobą AI, jednocześnie radząc sobie z wyzwaniami, jest kluczowe w krajobrazie edukacyjnym. Edukatorzy muszą aktywnie wprowadzać AI jako narzędzie i uczyć uczniów wartości ponadczasowych przedmiotów, które pomagają poruszać się w coraz bardziej opartym na AI świecie. Poprzez tworzenie równowagi między interakcją ludzką i AI, edukacja może przygotować uczniów do odniesienia sukcesu w erze AI.

The source of the article is from the blog xn--campiahoy-p6a.es

Privacy policy
Contact