SysAid rewolucjonizuje zarządzanie usługami dzięki narzędziu SysAid Copilot opartemu na sztucznej inteligencji

SysAid, wiodący dostawca rozwiązań do zarządzania usługami IT i przedsiębiorstwem, dokonał przełomowego postępu w dziedzinie zarządzania usługami dzięki wprowadzeniu narzędzia SysAid Copilot. Ta innowacyjna technologia wykorzystuje moc generatywnej sztucznej inteligencji, aby zapewnić pracownikom doskonałe doświadczenie samoobsługi i znacznie zwiększyć produktywność organizacji.

Serce SysAid Copilot to jego chatbot AI dla użytkowników końcowych, który oferuje całodobowe wsparcie, generując odpowiedzi na pytania użytkowników na podstawie danych organizacji. Dzięki wykorzystaniu artykułów ze zbioru wiedzy, historii rozwiązań zgłoszeń i sprawdzonych źródeł zewnętrznych, chatbot AI zapewnia, że pracownicy otrzymują dokładne i terminowe rozwiązania swoich problemów.

SysAid Copilot został opracowany w bezpośredniej odpowiedzi na problemy związane z tradycyjnymi agentami wsparcia wirtualnego. Wiele organizacji miało trudności z wdrożeniem i przyjęciem takich agentów, co prowadziło do długich kolejek telefonicznych i porzucanych połączeń. SysAid Copilot rozwiązuje te kwestie, oferując rozwiązanie bez kodu i bez konieczności konfiguracji, które przeciwdziała potencjalnym problemom często związanym z agentami wsparcia wirtualnego.

Dzięki panelowi AI Usage, administratorzy i użytkownicy końcowi mogą łatwo zwizualizować wartość dostarczaną przez funkcje SysAid Copilot. Zapewnia on wgląd w przyjęcie chatbota AI dla użytkowników końcowych i funkcji pomocniczej AI oraz wskaźnik automatycznego rozwiązywania problemów przy użyciu danych organizacji. Administratorzy mają również możliwość monitorowania i dostosowywania odpowiedzi dostarczanych przez chatbota AI, zapewniając tym samym optymalną jakość obsługi.

Kolejną znaczącą cechą SysAid Copilot jest AI Author, który podnosi profesjonalizm odpowiedzi poprzez przeformułowanie odpowiedzi, podanie informacji w prostych krokach i eliminację konieczności martwienia się o sformułowanie i poprawność gramatyczną przez administratorów.

Zaprojektowany tak, aby bezproblemowo integrować się z istniejącymi kanałami komunikacji, SysAid Copilot ułatwia szybkie przyjęcie w organizacjach. Pracownicy mogą uzyskać dostęp do chatbota AI za pomocą jednego kliknięcia lub otrzymywać natychmiastowe odpowiedzi za pośrednictwem AI Emailbota, jeszcze zanim administrator zauważy zgłoszenie.

Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszej technologii generatywnej AI, SysAid Copilot umożliwia administratorom odegranie bardziej strategicznej roli w ramach organizacji. Udowodniono, że zwiększa produktywność IT o ponad 20%, umożliwiając administratorom skoncentrowanie się na zadaniach o większej wartości, które napędzają sukces organizacji.

„Wydanie SysAid Copilot jest ważnym etapem naszej wizji prowadzenia organizacji poprzez procesy oparte na sztucznej inteligencji i doskonałości” – powiedział Avi Kedmi, dyrektor generalny SysAid. „SysAid Copilot oferuje pracownikom pełne doświadczenie konwersacji i umożliwia administratorom zwiększanie produktywności. To dopiero początek, ponieważ mamy fascynujący plan wprowadzania innowacyjnych funkcji i możliwości, które zapewnią sukces naszym klientom”.

SysAid Copilot przeszedł szerokie dopracowanie i udoskonalenia podczas 5-miesięcznego programu partnerskiego designu i wersji beta. Aktywny udział różnorodnej grupy klientów odegrał kluczową rolę w kształtowaniu produktu, tak aby spełniał unikalne potrzeby społeczności klientów SysAid.

Poprawiając wskaźniki satysfakcji klientów (CSAT) i skracając czas średniego rozwiązania (MTTR), SysAid Copilot wykorzystuje Kategoryzację AI do automatycznego kategoryzowania zgłoszeń i sugerowania odpowiednich kategorii, co redukuje błędy ludzkie. Administratorzy korzystają również z podsumowań przypadków AI, które dostarczają bieżącego podsumowania treści zgłoszeń i nastroju pracownika.

SysAid Copilot jest teraz dostępny, a SysAid wprowadził elastyczne pakiety cenowe dla generatywnej AI, aby ułatwić klientom rozpoczęcie korzystania z tego narzędzia. Impreza wprowadzająca jest zaplanowana na 25 stycznia 2024 r., podczas której zaprezentowany zostanie SysAid Copilot i przedstawione zostaną planowane funkcje.

SysAid jest oddanym dostawcą, który wprowadza sztuczną inteligencję do codziennych operacji organizacji. Posiadając ponad 5000 klientów z ponad 140 krajów, SysAid nadal jest liderem w rewolucjonizacji zarządzania usługami. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.sysaid.com.

The source of the article is from the blog regiozottegem.be

Privacy policy
Contact