Tytuł

Iris: Rewolucyjna nauczycielka sztucznej inteligencji w Indiach

W przełomowym przedsięwzięciu na rzecz sektora edukacji, Makerlabs Edutech wprowadził Iris, pierwszego nauczyciela-robota generowany przez sztuczną inteligencję w Indiach. Ta rewolucyjna kreacja została ujawniona podczas prestiżowego wydarzenia zorganizowanego w szkole w Kerali, zachwycając publiczność zaawansowaną robotyką i technologią generatywną AI.

Iris wyróżnia się jako humanoida nosząca tradycyjny sari, emanująca poczuciem znajomości i znaczenia kulturowego. Jednak jej prawdziwe możliwości tkwią w jej programowaniu. Wyposażony w wbudowanego asystenta głosowego i zasilany przez chipset firmy Intel, Iris został zaprojektowany do interakcji z uczniami w interesujący i efektywny sposób.

Jednym z głównych celów Irises jest przekształcenie tradycyjnych metod nauczania, poprzez zapewnienie dynamicznego i spersonalizowanego doświadczenia edukacyjnego. Poprzez aplikację Androida opracowaną w ramach projektu Atal Tinkering Lab (ATL) przez NITI Aayog, Iris może reagować na pytania uczniów i zaspokajać potrzeby edukacyjne uczniów od przedszkola do klasy 12.

Obecnie Iris wykazała się sprawnością w trzech językach, jednak jej twórcy mają ambitne plany rozszerzenia jej zdolności językowych, obejmując 20 języków. To rozszerzenie niewątpliwie zwiększy jej wpływ, umożliwiając szerszemu gronu uczniów skorzystanie z jej nauk.

Wprowadzenie sztucznie generowanej nauczycielki sztucznej inteligencji rodzi ekscytujące możliwości dla przyszłości edukacji. Iris demonstruje potencjał technologii do wspierania tradycyjnych metod nauczania, umożliwiając bardziej interaktywne i angażujące środowisko edukacyjne. W miarę jak granice sztucznej inteligencji i robotyki są dalej posuwane, Iris stanowi znaczący krok w kierunku rewolucjonizacji sposobu, w jaki uczniowie uczą się i współdziałają z nauczycielami.

Poprzez połączenie nowoczesnej technologii z poszukiwaniem wiedzy, indyjska nauczycielka-robot sztucznej inteligencji, Iris, jest skonstruowana, aby zdefiniować edukację i przyczynić się do rozwoju bardziej zaawansowanego i dostępnego krajobrazu edukacji dla wszystkich.

The source of the article is from the blog macholevante.com

Privacy policy
Contact