Intel zwiększa wydajność wirtualizacji na platformie Linux dzięki patchowi dla Thread Director

Intel niedawno wydał patch dla Thread Director na platformie Linux, mający na celu poprawienie wydajności wirtualizacji na hybrydowych procesorach Intel. Chociaż dokładne zmiany wydajności dla maszyn wirtualnych są jeszcze nieznane, Intel twierdzi, że możliwe jest zwiększenie wyników w 3DMark o nawet 14%. Ta aktualizacja wskazuje na kolejne udoskonalenia, jakie przyszłość przyniesie użytkownikom Linuxa, dalej ulepszając doświadczenie z procesorami Intel na maszynach wirtualnych.

Thread Director, znany z poprawy wydajności na nowszych procesorach Intel w systemie Windows, działa w taki sam sposób oraz nosi tę samą nazwę na platformie Linux. Konieczność dokładnego przypisywania obciążeń w celu osiągnięcia optymalnej wydajności wynika z wykorzystania równocześnie większych rdzeni P i mniejszych rdzeni E w wielu nowoczesnych procesorach Intel. Złożoność tego procesu jest jeszcze większa w przypadku wirtualizacji. Intel podkreśla, że Thread Director jest niezbędny dla maszyn wirtualnych z systemem Windows.

Ciekawym jest, że Linux i Windows wydają się mieć podobne podstawy, jeśli chodzi o optymalizację maszyn wirtualnych. Warto zauważyć, że w notatkach do patcha podkreślona jest wydajność w grach w kontekście maszyn wirtualnych. To skupienie się na wydajności w grach odzwierciedla zainteresowanie Intela udoskonaleniem Thread Director, gdyż firma ma na celu dostarczenie wydajnego rozwiązania dla gier w chmurze. Działając na klientowskich maszynach wirtualnych z systemem Windows, dostawcy gier w chmurze mogą korzystać z najlepszych procesorów Intel do gier, unikając problemów z wydajnością.

Mimo że Linux jest podstawowym systemem operacyjnym używanym w serwerach dla rozwiązań gamingu w chmurze, Windows oferuje lepszą wydajność w grach ze względu na większą kompatybilność. Jednak dzięki temu ostatniemu poprawkowi, Linux coraz bardziej zrównuje się z Windowsem pod względem funkcji i wydajności, zwłaszcza w dziedzinie gamingu w chmurze. Ten krok w kierunku zniwelowania różnic między systemami operacyjnymi zbliża Linux do stanu konkurencyjnej i atrakcyjnej opcji dla entuzjastów gier w przemyśle gamingu w chmurze.

Sekcja FAQ: Intel Thread Director Patch dla Linux

1. Jaki jest cel niedawno wydanego patcha Intela dla Thread Director w systemie Linux?
Patch ma na celu poprawę wydajności wirtualizacji na hybrydowych procesorach Intel dla użytkowników Linuxa.

2. Jakiego zwiększenia wydajności można się spodziewać dla maszyn wirtualnych dzięki temu patchowi?
Dokładny zakres poprawy wydajności jest nieznany, ale Intel twierdzi, że wzrost wyników w 3DMark może wynosić do 14%.

3. Czym jest Thread Director i w jaki sposób poprawia wydajność?
Thread Director to technologia, która precyzyjnie rozdziela obciążenia w celu osiągnięcia optymalnej wydajności na procesorach Intel. Jest wykorzystywana zarówno w środowisku Windows, jak i Linux, a szczególnie istotna jest dla maszyn wirtualnych.

4. Dlaczego Thread Director jest ważny dla maszyn wirtualnych z systemem Windows?
Złożoność przypisywania obciążeń na wielu nowoczesnych procesorach Intel z rdzeniami P i E jest dodatkowo zwiększona w przypadku wirtualizacji. Thread Director jest niezbędny do osiągnięcia optymalnej wydajności w maszynach wirtualnych z systemem Windows.

5. Na czym skupiają się notatki do patcha i dlaczego podkreślona jest wydajność w grach?
Notatki do patcha podkreślają wydajność w grach w kontekście maszyn wirtualnych. Intel dąży do dostarczenia wydajnego rozwiązania dla gamingu w chmurze, a uruchamianie gier na klientowskich maszynach wirtualnych z systemem Windows pozwala dostawcom gier w chmurze korzystać z najlepszych procesorów Intel dla gier bez problemów z wydajnością.

6. Jaki system operacyjny jest powszechnie używany w serwerach dla rozwiązań gamingu w chmurze i dlaczego?
Linux jest podstawowym systemem operacyjnym używanym w serwerach dla rozwiązań gamingu w chmurze. Jednak Windows oferuje lepszą kompatybilność i wydajność w grach.

7. Jak ten patch zbliża Linuxa do konkurencyjnej opcji dla entuzjastów gier w przemyśle gamingu w chmurze?
Poprzez poprawę funkcji i wydajności w porównaniu do Windowsa, zwłaszcza w dziedzinie gamingu w chmurze, ten patch pomaga zredukować różnice między tymi dwoma systemami operacyjnymi. Linux coraz bardziej staje się realną i konkurencyjną opcją dla entuzjastów gier w przemyśle gamingu w chmurze.

Kluczowe pojęcia:
– Thread Director: Technologia, która precyzyjnie rozdziela obciążenia w celu osiągnięcia optymalnej wydajności na procesorach Intel.
– Wirtualizacja: Proces tworzenia wirtualnych wersji systemów operacyjnych, serwerów, urządzeń pamięci masowej lub innych zasobów komputerowych.
– Rdzenie P i E: Odnosi się do większych rdzeni P i mniejszych rdzeni E, obecnych w wielu nowoczesnych procesorach Intel, które reprezentują różne poziomy wydajności i efektywności energetycznej.
– Gaming w chmurze: Odnosi się do grania w gry wideo na serwerach i strumieniowania rozgrywki do urządzenia przez internet.

Związane linki:
– Oficjalna strona Thread Director Intela
– Rozwiązania Intel dla gamingu w chmurze

The source of the article is from the blog maltemoney.com.br

Privacy policy
Contact